Skip to content
Centrala-termica-ariston-cals-one
2anigarantie
  • Achiziționează o centrală termică Ariston: Alteas One, Genus, Clas One, Net, System, Genus One Wi-Fi, Clas B One, Clas One Wi-Fi, Genus One.
  • Activare extragaranție în maxim 30 de zile de la cumpărare.
  • Condițiile din garanția standard rămân valabile și pe perioada extragaranției.
  • Operațiunea de întreținere / mentenanță anuală a centralei este obligatorie
  • Plata Anuală / Prelungire contract
Logo ariston red
Alege acum și bucură-te de confortul garantat!
Centrala-termica-ariston-cals-one-plus
Ariston-g10
  • Extragaranția este valabilă pentru gamele ONE și ONE+
  • Activare PIF (Punere în Funcțiune)
  • Activare în primii 2 ani și 6 luni
  • Operațiunea de întreținere / mentenanță anuală a centralei este obligatorie
  • Plata Anuală / Prelungire contract
  • Achiziționează o centrală termică Ariston: Alteas One, Genus, Clas One, Net, System, Genus One Wi-Fi, Clas B One, Clas One Wi-Fi, Genus One.
  • Activare extragaranție în maxim 30 de zile de la cumpărare.
  • Condițiile din garanția standard rămân valabile și pe perioada extragaranției.
  • Operatiunea de intretinere / mentenanta anuala a cnetralei este obligatorie
  • Plata Anuala/ Prelungire contract
  •  
Logo ariston red
Centrala-termica-ariston-cals-one
2anigarantie
  • Extragarantia este valabila pentru gamele ONE su ONE+
  • Activare PIF (Punere In Functiune)
  • Activare in primii 2 ani
  • Operatiunea de intretinere / mentenanta anuala a cnetralei este obligatorie
  • Plata Anuala/ Prelungire contract
Centrala-termica-ariston-cals-one-plus
Ariston-g10
Logo ariston red
Centrala-termica-ariston-cals-one
2anigarantie
  • Achiziționează o centrală termică Ariston: Alteas One, Genus, Clas One, Net, System, Genus One Wi-Fi, Clas B One, Clas One Wi-Fi, Genus One.
  • Activare extragaranție în maxim 30 de zile de la cumpărare.
  • Condițiile din garanția standard rămân valabile și pe perioada extragaranției.
Centrala-termica-ariston-cals-one-plus
Ariston-g10
  • Extragarantia este valabila pentru gamele ONE si ONE+
  • Activare PIF (Punere In Functiune)
  • Activare in primii 2 ani si 6 luni
  • Operatiunea de intretinere / mentenanta anuala a centralei este obligatorie
  • Plata Anuala / Prelungire contract
Vrei garanție extinsă sau extragaranție pentru confortul tău?

 Asigură-ți siguranța centralei termice. Descoperă opțiunile noastre pentru extinderea garanției

Icon-teava-sparta

Ai cheltuit bani pentru servicii făcute de mântuială

Meseriașii dau vina unii pe alții, nimeni nu își asumă responsabilitatea iar la final, tu plătești. Ba, uneori mai rămâi și cu problema nerezolvată.

Icon-interzis

Fix atunci când ai avut nevoie nu a fost nimeni disponibil

O problemă își alege de obicei cel mai prost moment să apară. Și atunci începe haosul, adică exact ce nu mai vrei în viața ta.

Icon-probleme-scump

Ai plătit din timpul și banii tăi greșeli ce puteau fi evitate

Autorizație expirată. Amendă. Avarie. Garanții Pierdute … Era atât de simplu de evitat, dar nimeni nu ți-a spus și apoi plătești cât nu face.

Ai cheltuit bani pentru servicii făcute de mântuială

Icon-teava-sparta

Meseriașii dau vina unii pe alții, nimeni nu își asumă responsabilitatea iar la final, tu plătești. Ba, uneori mai rămâi și cu problema nerezolvată.

Fix atunci când ai avut nevoie nu a fost nimeni disponibil

Icon-interzis

O problemă își alege de obicei cel mai prost moment să apară. Și atunci începe haosul, adică exact ce nu mai vrei în viața ta.

Ai plătit din timpul și banii tăi greșeli ce puteau fi evitate

Icon-probleme-scump

Autorizație expirată. Amendă. Avarie. Garanții Pierdute … Era atât de simplu de evitat, dar nimeni nu ți-a spus și apoi plătești cât nu face.

Peste 37,000 de clienti au ales să beneficieze de garantie extinsa extragarantie Ariston oferită de serviciile noastre.

Alege soluția Future Line Instal dacă îți dorești să beneficiezi de servicii de calitate fără compromisuri la un preț avantajos, livrate la timp, de către o echipă de oameni competenți care își fac meseria cu respect pentru client și pentru munca lor.

Servicii de calitate fara compromisuri

Servicii de Calitate fără Compromisuri

Avem atat competenta, experienta cat si vointa necesara sa oferim servicii de calitate

  • Investim permanent in trainingul si certificarea echipei de service.
  • Experiență de 30 ani în domeniu, peste 37.000 de centrale termice instalate – pentru care asigurăm service
  • Evaluam permanent experienta clientului prin feedback direct si ne imbunatatim continuu.
Ai timp de interventie garantat contractual

Ai Timp de Intervenție Garantat Contractual

Niciodata nu stii cand poate aparea o defectiune la centrala termica. Cel mai probabil atunci cand vei incepe sa o folosesti din nou, adica atunci cand deja e frig afara si toate firmele de service au de lucru.

In astfel de situatii te poti baza pe NOROC.. ca vei gasi pe cineva sa intervina rapid.

Sau te bazezi pe TINE, acum: inchei un abonament de service si stii exact unde sa suni la nevoie si in cat timp se intervine.

Salvezi timp si bani, lucrand cu profesionisti

Salvezi Timp și Bani, lucrând cu Profesioniști

Intretinere centrala termica anual facuta corect, poate reduce nu doar factura de utilitati, cat mai ales riscul de defectare a centralei.

Mai concret, rezultatele studiului FLI pe un esantion de 1000 de clienti in decurs de 2 ani arata ca riscul de defect a scazut cu 70%:

  • La cei care nu si-au facut intretinerea anuala, rata de defect a fost 13%
  • La cei care au facut intretinerea anuala prin FLI, rata de defect a scazut la 4%.

Pachete garantie extinsa extragarantie Ariston

Costuri suplimentare:
  • Verificare tehnică periodică centrală termică la 2 ani
  • Verificare instalație gaz la 2 ani
Costuri suplimentare:
  • Verificare tehnică periodică centrală termică la 2 ani
  • Verificare instalație gaz la 2 ani
Costuri suplimentare:
  • Verificare tehnică periodică centrală termică la 2 ani
  • Verificare instalație gaz la 2 ani
Costuri suplimentare:
  • Verificare tehnică periodică centrală termică la 2 ani
  • Verificare instalație gaz la 2 ani
Garantie extinsa extragarantie ariston
Probabil te-ai intrebat:

De ce este atât de importantă întreținerea anuală a centralei termice?

Intretinere centrala termica anuala presupune un set de proceduri tehnice de curatare si verificare, menite sa asigure functionarea in siguranta a centralei si mentinerea ei la standardele cartii tehnice:

  • curatarea schimbatorului pe circuitul de evacuare prin desfacerea arzatorului,
  • verificare / corectare, presiune,
  • Verificare etanseitate hidraulica gaz/apa si calitatea acesteia (PH, Duritate si Conductivitate).
  • verificare si curatare turbina ventilator,
  • verificare dispozitive de control și de siguranță (vana de gaz, debitmetru/fluxostat, termostate, supapa de siguranta, aerisitor automat),
  • verificare vana deviatoare si pompa de circulație, verificare si curatare sifon colectare condens.
  • verificare functionare corecta a automatizarii.
  • gazanaliza – verificare noxe si randament centrala
Probabil te-ai intrebat:

De ce este atât de importantă întreținerea anuală a centralei termice?

Reparatii centrale termice

Intretinerea anuala presupune un set de proceduri tehnice de curatare si verificare, menite sa asigure functionarea in siguranta a centralei si mentinerea ei la standardele cartii tehnice:

  • curatarea schimbatorului pe circuitul de evacuare prin desfacerea arzatorului,
  • verificare / corectare, presiune,
  • Verificare etanseitate hidraulica gaz/apa si calitatea acesteia (PH, Duritate si Conductivitate).
  • verificare si curatare turbina ventilator,
  • verificare dispozitive de control și de siguranță (vana de gaz, debitmetru/fluxostat, termostate, supapa de siguranta, aerisitor automat),
  • verificare vana deviatoare si pompa de circulație, verificare si curatare sifon colectare condens.
  • verificare functionare corecta a automatizarii.
  • gazanaliza – verificare noxe si randament centrala

Desi NU este obligatorie prin lege, obligatorii fiind doar avizele la 2 ani, intretinerea, respectiv verificarea si curatarea corecta a centralei, este absolut necesara o data pe an, inaintea sezonului rece, pentru a nu avea cresteri la consumul de gaz si pentru a re-aduce centrala la parametri corecti, asigurandu-i astfel durata de functionare maxima, prevazuta in cartea tehnica.

Mai mult decat atat, la toate centralele cu schimbator de aluminiu, producatorul impune prin manualul de utilizare intretinere centrala termica anual cu firma autorizata si acorda garantie extinsa extragarantie – pana la 10 ani in cazul Ariston, daca intretinerea centralei termice anuala este facuta conform.

La ce riscuri te expui, daca nu faci intretinerea centralei termice anual:

  • creste consumul de gaz, respectiv factura la utilitati
  • scurtezi durata de functionare a centralei
  • pierzi garantia centralei
  • faci cheltuieli suplimentare cu reparatii, cauzate de: colmatarea schimbatorului, pierderi de apa, dereglarea vanei de gaz, cresterea noxelor, scaderea randamentului centralei, arderea ventilatorului, arderi incomplete s.a.
  • accidente ce pot pune in pericol siguranta ta si a familiei tale

Alegând garanția extinsă sau extragaranția Ariston, poți preveni numeroasele riscuri și poți economisi atât bani, cât și timp.

Întrebări frecvente

Durata initiala a contractului este de 2 ani pentru a acoperi perioada legala a verificarilor tehnice periodice obligatorii ISCIR si ANRE, fara a depasi data urmatoarei autorizari. Contractul se prelungeste apoi automat, pentru alte perioade de cate 24 luni calendaristice, daca nu este denuntat de niciuna din parti.

In cazul rezilierii anticipate a contractului, daca au fost efectuate Verificari Tehnice periodice ISCIR sau ANRE, in primul an de contract , beneficiarul se obliga sa plateasca contravaloarea acestora in cuantum de 300 lei.

Da. Beneficiile abonamentului sunt exact aceleasi, Indiferent de data la care sunt scadente autorizatiile obligatorii, difera doar ordinea in care vei consuma serviciile din pachet. In acest caz, beneficiezi din primul moment de protectie in caz de avarie, ai verificarea centralei la inceputul contractului si apoi o noua intretinere in anul 2, impreuna cu autorizatiile obligatorii eliberate la termen.

Dupa semnarea contractului online, vei fi contactat telefonic in maxim o zi lucratoare de echipa Call Center pentru a programa impreuna vizita tehnica si efectuarea verificarii initiale a centralei (prima intretinere). Odata cu efectuarea verificarii centralei vei primi si achita si factura aferenta anului 1 de contract.

Aria deservita de echipa de service Future Line Instal acopera in prezent judetele: Bucuresti, Ilfov, Dambovita, Ialomita, Calarasi, Giurgiu si Teleorman.

Contractul vizeaza echipamentul/ centrala. Daca echipamentul se transfera cu titularul la noua adresa aflata in aria de acoperire FLI, atunci acesta este in continuare acoperit de contract. Daca proprietarul se muta dar centrala ramane la adresa, centrala este acoperita de contract pana la expirarea termenului.

Tot ce trebuie sa faci este sa comunici colegilor din Call Center data ultimei revizii obligatorii ANRE si ISCIR, urmand ca noi sa ne ocupam mai departe de tot. Prima verificare se va face o data cu prima plata anuala, urmand ca apoi colegii nostri sa te contacteze din timp atat pentru programarea reviziilor obligatorii, la termenul legal cat si a intretinerilor anuale.

In caz de urgenta se apeleaza Dispeceratul, pe numarul fix prevazut in Contract si pe site-ul fli.ro, pentru a anunta avaria. Program Dispecerat: 8:00AM – 8:00PM Luni-Duminica, mai putin Sarbatori Legale. Programarea interventiei se va face in cel mai scurt timp posibil, nu mai tarziu de termenul garantat prin contract.

Future Instal Service este autorizat pentru toate brandurile cunoscute de centrale si cazane: Ariston, Vaillant, Viessmann, Ferroli, Bosch, Buderus, Atmos, Baxi, Motan, Protherm, Berreta, Riello, Immergas, Wilo, Radiant sa.

Garanția Future Line Instal
Ap fli

Alexandru Popescu, Director General, Future Line Instal SRL

Calitate

Nu facem compromisuri la calitatea serviciilor chiar dacă trebuie să investim continuu masiv în trainingul oamenilor sau suntem nevoiți uneori să concediem oameni pe care alte companii i-ar considera buni.

Respect

Oferim și cerem respect clienților și angajaților noștri în egală masură. Nu suntem dispuși să tolerăm clienți sau angajați nepoliticoși chiar dacă vom fi nevoiți să pierdem bani.

Corectitudine

Este foarte important pentru noi să spunem adevărul oricărui client și furnizor pentru a clădi relații pe termen lung chiar și atunci când adevărul nu ne pune în cea mai bună lumină.

Alege pachete
{{ thankYouPage.title }} {{ thankYouPage.description }}
{{ thankYouPage.order_title }} {{ getOrder.orderId }}
Two columns
Vertical
Horizontal
Pachete Garantie Extinsa / Extragarantie ARISTON
Total contract
Name Total
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Table of Contents
{{ thankYouPage.title }} {{ thankYouPage.description }}
{{ thankYouPage.order_title }} {{ getOrder.orderId }}
Two columns
Vertical
Horizontal
Plan Economic
Total contract
Name Total
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
021 201 1114